Häcken – Bayer Leverkusen 30/11, odds, stream, speltips Kolla in oddsen, matchinfo och statistik och annan intressant fakta inför mötet mellan BK Häcken och Bayer Leverkusen i Europa League 100 kr gratisspel; Inget ...
BK Häcken - Bayer 04 Leverkusen - Ullevi, biljetter BK Häcken spelar UEFA Europa League-gruppspel på Ullevi. Ungdomspris: gäller 6-18 år. Barn upp till 5 år går in gratis i vuxens sällskap. Rullstolsplats: är ...
Hacken vs Bayer Leverkusen prediction, free betting tips & Hacken vs Bayer Leverkusen – Best Free Predictions and Betting Tips · Correct Score Prediction: Bayer Leverkusen to win 3-1 · Total Goals Prediction: Total ...
Häcken - Bayer Leverkusen (30/11): Stream, speltips & odds för 1 timme sedan — Få gratisbet på 1500 kr hos Expekt! Haecken vs Bayer Leverkusen Match Outcome. Match Starts ...
Leverkusens motivation? Leverkusen har gått rent i gruppen och har Molde hemma kvar. Då lagen i övrigt inte gått rent är gruppsegern så got som helt klar. Skulle kunna tänka sig att det blir lite rotation här från Alonso, som har Dortmund i ligan kommande helg. Men i så fall är det bra spelare som kommer in och vill visa upp sig.
BK Häcken (@bkhackenofcl) / X BK Häcken · @bkhackenofcl. ·. 20h. Två dagar kvar till Bayer 04 Leverkusen i Europa League 🎟️ På torsdag väntar Bayer 04 Leverkusen hemma på Ullevi – gör ...
Förlust för Häcken i Europa League-premiären 21 september, 2023 kl 21:41. Bayer Leverkusen besegrade Häcken i den första gruppspelsmatchen i Allsvenskan. Allsvenskan. Gratis - i Google Play. Visa.
Speltips Häcken - Bayer Leverkusen 30/11 | Rekar, Betting Tips & SpeltipsHäcken tar emot Leverkusen på torsdag. Mitt speltips: Över 1, 5 mål i första halvlek. Två eller fler mål första 45 ger vinst på spelet. Häckens matcher i Europa League: 4-0-förlust borta mot Leverkusen (2-0 i halvtid). 5-1-torsk mot Molde (3-1 i halvtid). 1-0-torsk mot Qarabag i en trött match. 3-1-torsk hemma mot Molde (0-2 i halvtid). I tre av fyra matcher har det blivit över 1, 5 mål i första halvlek alltså. Jag har sett alla fyra matcher och för det mesta har det varit väldigt öppna matcher med mängder av målchanser. Häcken har konsekvent försökt skapa chanser av egen kraft och spela sitt vanliga spel.
Xabi Alonso spelar en trevlig offensiv fotboll och jag tror inte det ändrar sig bara för att det eventuellt blir rotation. En faktor som talar emot överspelet är väl att matchen spelas på Ullevi i svensk vinterkyla. Lär inte vara helt lättspelat. Men jag kan se framför mig två lag som byter en del målchanser mot varandra och mållinan är i skrivande stund 3. 25, så marknaden väntar sig mål. Jag väljer då att rikta in mig på första halvlek till trevligt odds då jag tror det kan bli fullt blås från start.
Foul by Simon Sandberg (BK Häcken). Álex Grimaldo tries a through ball, but Amine Adli is caught offside. Exequiel Palacios (Bayer 04 Leverkusen) wins a free kick on the left wing. Foul by Edward Chilufya (BK Häcken). Victor Boniface (Bayer 04 Leverkusen) right footed shot from the centre of the box is blocked. Hand ball by Amine Adli (Bayer 04 Leverkusen). Second Half begins Bayer 04 Leverkusen 2, BK Häcken 0. First Half ends, Bayer 04 Leverkusen 2, BK Häcken 0. Mikkel Rygaard (BK Häcken) left footed shot from the centre of the box is saved in the bottom right corner. Assisted by Valgeir Fridriksson.
Assisted by Romeo Amané. Nathan Tella (Bayer 04 Leverkusen) right footed shot from outside the box is blocked. Conceded by Aiham Ousou. Álex Grimaldo (Bayer 04 Leverkusen) right footed shot from the centre of the box is blocked. Assisted by Nathan Tella. Amine Adli (Bayer 04 Leverkusen) wins a free kick in the defensive half.
[titta live>>] BK Häcken mot Molde FK är gratis 09.11.2023 A 9 nov. 2023 — [titta live>>] BK Häcken mot Molde FK är gratis 09.11.2023 Ali Youssef är redo för Europa League Här är truppen till morgondagens match mot ...